Augmented Reality – pomysł na reklamę!

Źródło: https://www.luminator.pl/

Chciałbyś pokazać coś, czego nie ma? Za pomocą najnowszych technologii zostać współczesnym magikiem? Urozmaicić, uzupełnić i rozszerzyć obraz widziany o dodatkową magiczną treść? Jeśli tak, propozycja indywidualnego projektu w rozszerzonej rzeczywistości będzie idealnym rozwiązaniem właśnie dla Twojej firmy!

Czym jest Augmented Reality?

Jak dowiedzieć się można ze strony internetowej agencji Luminator, technologia AR stosowana jest w e-commerce, wspomagając sprzedaż produktów. Z rzeczywistością rozszerzoną można spotkać się także na różnego rodzaju eventach branżowych, gdzie występuje jako urozmaicenie wydarzenia. Nie bez znaczenia pozostaje także wykorzystanie AR w architekturze, gdzie technologia przydaje się do prezentacji planów budynków. Dostępna w dziesiątkach wariantów i kombinacji, a każde z wcieleń cieszy i bawi!

Jak tworzy się aplikacje w rozszerzonej rzeczywistości?

Aplikacje w rozszerzonej rzeczywistości tworzy się dzięki możliwości wykorzystania najnowszych oprogramowań oraz kamery. Na świat rzeczywisty nałożona zostaje wybrana przez klienta treść rozszerzona (jak modele 3D, zdjęcia czy video). Analizując w czasie rzeczywistym pozycję w przestrzeni, treść rozszerzona wydaje się być przymocowana i spójna z otaczającym ją światem! Wirtualny świat znajduje się dosłownie na wyciągnięcie ręki!

Augmented Reality na markerze

Aplikacje AR mogą wykorzystywać marker jako miejsce „zaczepienia” treści rozszerzonej w rzeczywistości. Po zeskanowaniu danego miejsca dostępną w urządzeniu użytkownika kamerą, osadzamy dodatkową, rozszerzoną treść w przestrzeni realnej. Marker może występować pod postacią dedykowanej grafiki lub zdjęcia, które są rozpoznawane przez oprogramowanie. Dzięki temu rozwiązaniu mamy pewność, iż użytkownik będzie korzystał z oprogramowania AR już z wydrukiem.