Fanpage jeszcze parę lat temu należał do najlepszych przewodów promocji spółki w internecie. Stworzenie wielkiego skupiska klientów oraz pomysł na dobrą komunikację umożliwiały stałe poprawianie widzialności brandu. Niestety, Mark Zuckerberg zechciał czerpać pieniężne zalety z dużej bazy klientów, wprowadzając płatne metody reklamy, więc reklamy Facebook Ads. To z kolei spowodowało ograniczanie zasięgów stron firmowych, aby w ów sposób skierować ich posiadaczy do inwestowania w kampanie reklamowe. Czy więc prowadzenie Fanpage się opłaca?
Sklep internetowy natomiast social media
Sklep internetowy, jak sama nazwa sugeruje, to przedsięwzięcie, jakie jest w sieci. W związku z tymże najlepszą dla niego reklamą będzie promocja umieszczona oczywiście w Internecie. Najprostszą oraz darmową promocją sklepu internetowego jest istnienie oraz udzielanie się w social mediach. Najpopularniejszymi w Polsce social mediami są Google +, Twitter, Instagram oraz niewątpliwie Facebook. Zarządzanie profilu firmowego na Facebooku, więc fanpage’a, jest łatwą oraz dobrą formą promocji.
Prowadzenie Fanpage – co należy wiedzieć?
Powody, dla jakich masz parę fanpage’y na Facebooku mogą być przeróżne. Być może próbujesz w ów sposób dojść do większego gremium klientów, pracujesz w rozmaitych lokalizacjach, próbujesz promować samodzielnie inne usługi czy po prostu nie potrafisz zmienić nazwy starego fanpage’a. W każdym spośród tychże wypadków jednoczesne zarządzanie kilkoma stronami jest niezwykle czasochłonne, co niekoniecznie przemieszcza się na konkretne zalety. Jeżeli masz chociaż dwie strony z bazą fanów, jakiej nie zamierzasz stracić, przemyśl o związaniu ich w jeden, wspólny fanpage. https://prowadzenie-fanpage.pl/