Wśród polskich przedsiębiorców, którzy od lat działają online, prowadzą swoje sklepy internetowe i firmy usługowe, jest jasne, że odpowiednie pozycjonowanie stron internetowych, jakie prowadzą, jest jedną z najważniejszych czynności, o które muszą zadbać. Jak wskazują statystyki, większość współczesnych firm ponad 90% ruchu przychodzącego na ich www generuje dzięki Google. To właśnie ta najbardziej popularna wyszukiwarka sprawia, że klienci na stronach internetowych się pojawiają, lub nie. Żeby witryna danej firmy pojawiła się w zestawieniu google na konkretne hasła, których poszukują klienci, konieczne jest jej wypozycjonowanie. Oczywiście można również skusić się na reklamę płatną w postaci google ads, ale w przeciwieństwie do długofalowego efektu, jaki daje pozycjonowanie stron internetowych, taka reklama działa krótko. Kończy się ona wraz z zamknięciem kampanii lub wydaniem na nią zakładanej sumy. W tym momencie strona z wyszukiwarki znika, a przedsiębiorca i jednocześnie właściciel strony www zostaje z niczym i znów zastanawia się jak trafić do wyników. Tym samym, efekty jakie da profesjonalne i długofalowe pozycjonowanie stron internetowych będą po prostu lepsze i bardziej rozłożone w czasie, nie przepalając jednocześnie całego budżetu reklamowego firmy. Co ważne, strona utrzyma się na różnych pozycjach nawet wtedy gdy na jakiś czas zrezygnujemy z pozycjonowania i nie zniknie ot tak, z dnia na dzień. Warto o tym pamiętać i wybierając agencję seo, która zajmie się tym procesem, zwrócić uwagę na jej doświadczenie, opinie i rekomendacje w sieci – te czynniki szybko pozwolą znaleźć właściwego fachowca!
Dlaczego warto postawić na pozycjonowanie stron internetowych?
19 października, 2021/
Aktualności/