Źródło: https://optique.pl/
Okulary korekcyjne Giorgio Armani
Produkty Giorgio Armani, w tym również okulary korekcyjne, to symbol luksusu i dobrego gustu. Marka została założona w 1975 roku w Mediolanie, we Włoszech, przez Sergio Galeottiego i Giorgio Armaniego. Obecnie jest synonimem najwyższej jakości. W 2001 roku projektanci Giorgio Armani zostali ogłoszeni najbardziej popularnymi na świecie. Bardzo wielu celebrytów z całego globu pokochało tę markę. Z produktów Giorgio Armani korzystają takie osoby jak Michelle Pfeiffer, John Travolta, David Beckham, Cristiano Ronaldo, Jodie Foster i Lady Gaga. Jest również Polski akcent wśród osobistości współpracujących ze znaną marką. Robert Lewandowski wraz z innymi zawodnikami Bayernu Monachium znalazł się w kampanii reklamowej firmy.
Dla nowoczesnych kobiet i mężczyzn
Styl Giorgio Armani to najwyższej klasy elegancja. Okulary są przeznaczone dla nowoczesnych kobiet i mężczyzn. Modele świetnie sprawdzają się zarówno w pracy, w życiu codziennym oraz na oficjalnych bankietach i przyjęciach. Projekty są tworzone w taki sposób, aby były ponadczasowe oraz dość uniwersalne. Dzięki zastosowaniu trwałych materiałów między innymi metalu, wytrzymałego plastiku oraz najnowszych tworzyw na przykład acetatu, okulary charakteryzują się dużą wytrzymałością, będąc jednocześnie bardzo lekkimi. W przypadku okularów korekcyjnych mała masa i dobre dopasowanie do głowy to klucz do komfortowego użytkowania. W końcu zakupiony model trzeba nosić dobrych kilkanaście godzin w ciągu doby. Gdy oprawy byłyby zbyt ciężkie, mogłyby zsuwać się z nosa przy gwałtownych ruchach. Wykorzystane materiały do produkcji okularów są na tyle elastyczne, że umożliwiają wyprofilowanie zauszników do głowy użytkownika. Niektóre modele wypuszczane przez znaną markę są wyposażone w łukowate mostki z regulowanymi noskami. To zabezpieczenie dodatkowo fiksuje oprawy na nosie, zapobiegając niechcianemu zsuwaniu. Lekkość i doskonałe dopasowanie projektów sprawiają, że w okularach można nawet uprawiać sport, nie martwiąc się o zgubienie swojego modelu.